Fenomén značky – NA ZMĚNU PŘIPRAVENI – 24.1.

Umění improvizace jako recept na zvládání změn a osobní růst

Kdy: 24.01.2017
Místo: místnost KRB, Klimentská 1443/50, Praha 1
FB událost zde
Registrace na akci na emailu registrace@fenomen-znacky.cz nebo networkuj.cz
Pro koho je určeno? Pro podnikatele, manažery, HR, marketingové pracovníky, lídry…
Minimální počet účastníků: 6 osob
Maximální počet účastníků: 12 osob

 

 

 

Lidé se nebojí změny, ale bojí se, že na ni nebudou připraveni.  A proto buďte připraveni na nepřipravené díky aplikované improvizaci! Jediná věc, která v životě platí je, že „všechno je jinak“. Někdy méně, někdy více, než jste očekávali, ale vždycky trochu jinak. Zahoďte filtry, agendu a černé scénáře a vykročte do světa, kde i selhání může být příležitost!

O čem to bude?
Chtěli byste znát tajemství odvahy ke změně?
Chcete vědět, jak se vstupuje bezpečně mimo komfortní zónu?
Chcete být více soustředění a reagovat na to, co se děje “tady a teď”?
Chtěli byste být pohotovější v komunikaci a nesmutnit, že ta správná odpověď vás napadla až o pět minut později?
Chtěli byste být schopní vymyslet lepší kreativní řešení než lidé kolem vás?
Řešíte, jak se lépe domluvit s druhými?

Lektor: Monika Nevolová

Program:
09.00 – Registrace
09.15 –  Začátek
13.00 – Ukončení
Přestávky dle lektorky a účastníků

Co je aplikovaná improvizace?
Improvizace původně vznikla jako alternativa klasického herectví, kdy se namísto naučených dialogů herci pouštějí do neznáma, vystupují mimo svojí Tyto metody komfortní a naučenou zónu a zažívají nové situace, s nimiž je třeba se v tom okamžiku, kdy nastávají, vypořádat a přitom generovat nové nápady a spolupracovat s dalšími herci (v improvizaci se používá spíše slovo hráči). Je to už cca 20 let, co se tento původně „divadelní sport“ začal více a více využívat v jiných sférách, než pro oblast herectví. Vznikl obor aplikované improvizace, jejíž tréninky se rozšířily do korporátního a firemního prostředí.

Improvizačními technikami můžeme rozvíjet i testovat zejména tyto oblasti: Emocionální sebeuvědomění, Sebehodnocení a sebedůvěra, Důvěryhodnost, Adaptabilita, Flexibilita. Dosahování cílů, Odvaha, Iniciativa a inovace, Soustředění, Orientace na vztahy, Podpora a pomoc druhým, Vztah ke změně, Moc, status a vliv, Zvládání konfliktů, Týmovost, Otevřená komunikace.

Využívané techniky: Improvizace/Storytelling/Koučink

Jak to probíhá? Budeme si hrát, ano, budeme hrát sérii her a improvizačních disciplín, které nás naučí bourat stereotypy a přemýšlet jinak a pohotověji. K tomu všemu přidáme trochu teorie, aby to celé do sebe zapadlo jako užitečná mozaika.

S sebou si vezměte pohodlné oblečení a obuv (vysoké podpatky raději nechte doma) a dobrou náladu:-)

Vaše investice:
2488 Kč (včetně DPH) do 24.12.2016
2688 Kč (včetně DPH) od 25.12. – 10.1.2017
2988 Kč (včetně DPH) od 11.1. – 24.1. 2017
V ceně občerstvení, voda, káva, čaj, studijní materiály.

Platební informace: Po registraci obdržíte na registrovaný email zálohovou fakturu, kterou je nutné uhradit v termínu její splatnosti.
Na místě možnost platby pouze v hotovosti.

Registrace na emailu registrace@fenomen-znacky.cz
Podmínky registrace zde.

 

Vizitka lektorky:

monika-nevolova-225x300

Mgr. Monika Nevolová

Monika Nevolová, původně profesí psycholožka se díky kreativnímu zaměření a literárnímu umu realizovala několik let v tištěných médiích a v posledních 7 letech v TV médiích na pozicích dramaturga, kreativního producenta a content development managera (ČT, TV NOVA), dále působila jako creative director vzdělávací společnosti pro manažerské a koučovací programy (Neuroleadership Group).

Monika je certifikovaným exekutivním a životním koučem, trenérem komunikačních a improvizačních dovedností a storytellingu a její snahou je porozumění emocím a podporování pocitu tvůrce v každém z nás. Zkušenosti z korporátního prostředí, z oblasti psychologie a koučinku, vzdělávání a umění ji vedly k založení vlastní společnosti Umění v práci s.r.o. – www.umenivpraci.cz, jejíž hlavní doménou jsou firemní workshopy, tréninky a eventy založené na praxi, interaktivitě a efektivní kombinaci nástrojů byznysu a umění.

Její workshopy, tréninky a semináře jsou velmi interaktivní a podle zaměření obsahují především techniky efektivní komunikace, storytellingu, improvizace, stand up a koučinku. Monika je spoluautorkou knihy Buďte mistry improvizace, a autorkou knih Bez výmluv!, Dotýkání dovoleno!, Přeji Ti krásné Vánoce. Všechny knihy vyšly ve vydavatelství Grada. V současnosti připravuje další knihu na téma Storytelling.

Mezi její klienty patří: KPMG, Eset, Home Credit, Hitrádio Vysočina, Slovnaft, E.ON, Bepon SK, Grada Publishing, O2, T-Mobile, TV Nova (CET 21), Western Digital, Castrol, PFP finance, KDU-ČSL, Minerva 21, MS ČR, KOUS Vysočina, Divino SK, Edenred SK, a další.

 

Máte nějaký dotaz? Jsme vám k dispozici, zde jsou kontakty:-).

Označeno v Nezařazené