Články

Zveme vás na workshop Jak zabezpečit svůj nápad, který se koná 17.2., a je určený pro všechny, které zajímá ochrana značky. Více informací o akci najdete zde a také si můžete přečíst více o tom, jak si pojistit svou značku. Čtěte zde.

stažený soubor

 

Fenomén značky se stal hrdým partnerem soutěže Asistent/ka roku, kde je možnost se od 15.8. – 30.9. registrovat a vyhrát některou ze skvělých cen. Více informací najdete zde
ar2

 

Přednáška ve spolupráci s AVPO – Asociací veřejně prospěšných organizací ČR nejen o značkách.  Více si přečtěte zde.

avpo

 

Workshop Každá značka může být úspěšná pořádáme 6.4. a téma Marketing si vezme na starosti Michaela Závodná z digitální agentury Meatballs.cz. Přečtěte si zde. Více informací o akci zde či na FB události.

Klíčová slova: marketing, budování značky, trendy v marketingu, práce s komunitou, workshop, kreativita, jedinečnost.
Duševní vlastnictví, ochranné známky, patenty, design, ochrana značky, rešerše, Úřad průmyslového vlastnictví, databáze, databáze ESPACENET, parazitování na značce.

zavodna_misa

 

Akce pro podnikatele v roce 2017 – Zveme vás na akce, které pro vás máme pro letošní rok připravené. Další se chystají:-). Přečtěte si zde a sledujte naše webové stránky či FB.

fz4

 

16.2. pořádáme pracovní snídani s generální ředitelkou AMSP ČR Evou Svobodovou na velmi aktuální téma rodinných firem. Proč jsou rodinné firmy pro ekonomiku tak důležité, v jakých oborech jsou nejvíce zastoupené a co je nejvíc trápí? Přečtěte si odpovědi na tato témata zde. Přihlásit na snídani se můžete zde.

business-people-700x250

 

Děkujeme za přízeň a těšíme se na další rok plný akcí pod názvem Fenomén značky. Zde je taková malá rekapitulace toho, co se během roku 2016 událo. Přeje všem úspěšný rok 2017 a těšíme se na viděnou. Článek si můžete přečíst zde.

hand-1105331_960_720

 

24.1. se koná první workshop v roce 2017 Na změnu připraveni. Lektorka Monika Nevolová vám zábavnou formou ukáže, jak se připravit na různé životní situace. Jak se nenechat paralyzovat strachem, ale racionálně v dané situaci uvažovat. Jaké jsou reakce účastníků workshopu? Mimo jiné „Už dlouho jsem se tak nezasmál či Je to síla uvědomit si, jak mi funguje moje hlava a že většinu věcí můžu ovlivnit já sám“. Více informací si přečtěte v článku zde, na webu zde či na Fb události zde. WORKSHOP JE ZRUŠENÝ. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

the-eleventh-hour-758926_960_720

Tisková zpráva k akci pro podnikatele, kterou jsou pořádali minulé pondělí 14.11. v rámci Týdne podnikání. Snídaně s předsedou 2 – akce určená pro širokou podnikatelskou veřejnost s možností zeptat se na cokoliv a více se seznámit s aktivitami Úřadu průmyslového vlastnictví a s předsedou Mgr. Ing. Josefem Kratochvílem. Přečíst si můžete zde.

snidane

Podporujeme projekt Mladá energie Brna – Fenomén značky se rozhodl podpořit projekt, který se zabývá tématem, o kterém se moc nemluví, je takovým tabu tématem – a tím je domácí násilí. Více si přečtěte zde.

mlada-m

 

Snídaně s předsedou 2 – 14.11. jsem v rámci Týdne podnikání připravily druhé pokračování úspěšného formátu představení Úřadu průmyslového vlastnictví široké podnikatelské veřejnosti. Jak to probíhalo si můžete přečíst zde.

predseda

 

Storytelling a osobní značka – 5.10. se uskutečnila další z akcí Fenomén značky, tentokrát o tom, jak se naučit zajímavě a poutavě vyprávět příběhy, které budou ostatní bavit a přinesou vám užitek nejen v soukromém životě, ale hlavně v podnikání. Ideální způsob, kam se váš marketing může směřovat:-). Více si přečtěte zde.

story4

Snídaně s předsedou – 27.9. proběhla akce určena pro širokou podnikatelskou veřejnost na Úřadu průmyslového vlastnictví. O tom, jak to probíhalo a jaká témata se řešila, si přečtěte zde.

14492562_327316374284936_4179813110675741538_n

Marketingové minimum pro podnikatele. Součástí akce Fenomén značky – PKM pro podnikatele bude i přednáška o marketingu. O tom, co to marketing je, co v dnešní době funguje a nefunguje, zda točit videa, o tom, jak mocný nástroj je Facebooku, nebo o spolupráci s Youtubery. Článek publikovaný na webu Svět úspěšných. Přečíst si můžete zde.

marketing-998561_960_720

Právní minimum pro podnikatele. Ochutnávka toho, o čem bude prezentace Daniela Macka z Maceklegal.cz na akci Fenomén značky – PKM pro podnikatele. Článek publikovaný na webu Svět úspěšných. Čtěte zde.

contract-1229857_960_720

Komunikační minimum pro podnikatele – zveme vás 11.10. na akci pro podnikatele s názvem Fenomén značky – PKM pro podnikatele, kdy se můžete těšit na tři témata – právní, komunikační a marketingové minimum pro podnikatele. Přečtěte si, o čem bude KOMUNIKACE zde. Článek publikovaný na webu Svět úspěšných.

com

Storytelling a osobní značka – článek publikovaný na webu Aleny Ratajové u příležitosti chystané akce 5.10. Přečíst si článek můžete zde a více info o akci se dozvíte zde.

 

Rozhovor s předsedou Úřadu průmyslového vlastnictví – Mgr. Ing. Josefem Kratochvílem, prezentujícím na odborné akci Fenomén značky. O patentech, inovacích, českém podnikatelském prostředí a mnohém dalším, si můžete přečíst zde.

 

Rádi se vzděláváte a poznáváte nové lidi, kteří mají podobné zájmy? Na odkazu zde najdete seznam akcí pro podnikatele, kam se v červnu (většinou v Praze) můžete vydat.

Barvy úspěchu – červená, modrá, zelená –  článek, který Alena Ratajová napsala pro Svět úspěšných. O tom, jaké barvy jsou pro vaše podnikání nejvýraznější, jakých si lidský mozek nejdříve všimne, jak na nás na podvědomé úrovni působí a jak je využít ve svůj prospěch. Odpovídá Jana Popelková.

Dotace pro podnikatele – článek, který Alena Ratajová napsala pro Svět úspěšných. O tom, jaké dotace mohou podnikatele letos čerpat, jak celý proces probíhá, jaké otázky je potřeba si na začátku položit, kde získat další informace atd. Odpovídá Martina Jalovecká ze společnosti Equica.

Jak si chránit své podnikatelské nápady – článek, který Alena Ratajová napsala pro Svět úspěšných. O tom, zda je dobré s nápady jít do světa, či nikoliv a jak si chránit to nejcennější, co podnikatelé mají – duševní vlastnictví. Odpovídá Michaela Chytilová.

Barvy v podnikání – Víte, jaké barvy použít na svém webu, logu, vizitce…tak, aby co nejvíce zaujaly vaše potenciální klienty? Víte, jak barvy působí na lidskou psychiku? Přečtěte si článek od Jany Popelkové.

art-1238601_960_720

Co byste měli vědět o ochranné známce? – 1.část – Základní informace o ochranných známkách, proč je dobré ji mít, co vše je k tomu potřeba atd. Odpovídá Michaela Chytilová.

startup-594090_960_720

Co byste měli vědět o ochranné známce? – 2.část – pokračování otázek a odpovědí o ochranných známkách. Odpovídá Michaela Chytilová.

man-791049_1920